Zwroty i reklamacje
  1. Prosimy zapoznać się z warunkami gwarancji znajdującymi się na odwrocie karty gwarancyjnej oraz na stronie memtech.pl
  2. Przed wysłaniem reklamowanego sprzętu prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego (do pobrania poniżej) i dołączenie go do przesyłki wraz z całością dokumentów wydawanych przy zakupie tj.: Kartą gwarancyjną i kopią dokumentu sprzedaży (paragon lub FV).
  3. Na rozpatrzenie reklamacji serwis ma 14 dni roboczych. 90% reklamacji staramy się obsługiwać w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania produktu.
  4. Sprzęt powinien zostać zapakowany umożliwiając bezpieczny transport do serwisu. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firmą spedycyjną. Firma MEMTECH nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłek w transporcie.

W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy:

serwis@memtech.pl

lub telefoniczny

511-505-050

 

Adres wysyłkowy:

MEMTECH

DOROSZEWSKIEGO 7

01-318 Warszawa

511-505-050

Dokument do pobrania:

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl